زندان مرکزی چناران


زندان چناران

زن

با توجه به اینکه زندان مرکزی چناران برای نگهداری متهمان و محکومان به جرم‌های مختلف، از جمله جرائم علیه امنیت داخلی و خارجی، جرائم علیه سلامت عمومی، جرائم اقتصادی و جرائم دیگر استفاده می‌شود،جلسه ای در راستای بهبود وضعیت بیماران درحال ترک اعتیاد در زندان مرکزی چناران برای پیشبرد اهداف رهایی این افراد با حضور مسیر مسافر برگزار گردید. مسیر مسافر با شرکت در این نشست تلاش داشت کمپ مسیر مسافر را در این زندان متمرکز کند.

هدف اصلی کمپ های ترک اعتیاد،کمک به اشخاص برای دوری از مواد مخدر یا رفتارهای اعتیادآور است.این کمپ ها برنامه هایی را ارائه میدهند تا تا افراد بتوانند پله پله اعتیاد خود را کنترل کنند و بدون استفاده از مواد مخدر زندگی کنند.کمپ‌های ترک اعتیاد معمولاً یک محیط حمایتی فراهم می‌کنند که در آن افراد می‌توانند با مشاوران و سایر افرادی که با مشکل مشابه روبرو هستند، در مورد تجربیات خود صحبت کنند و از راهنمایی‌های لازم برخوردار شوند.

کمپ‌های ترک اعتیاد عموماً به افراد مبتلا به اعتیاد کمک می‌کنند تا مهارت‌های ضروری برای زندگی بدون مواد مخدر را یاد بگیرند. این شامل مهارت‌های ارتباطی، مدیریت استرس، حل مسئله، تصمیم‌گیری صحیح و بهره‌وری در زمان است.

همچنان مسیر مسافر در تلاش است با همت و همکاری مقامات زندان مرکزی شهرستان چناران به این مهم دست یابد. تمام سعی و تلاش گروه مسیر مسافر در این سفر در جهت بهبود حال افراد مصرف کننده در این زندان میباشد.

همین الان با یک تماس  زندگیتان را تغییر دهید،ما در کنارتان هستیم.

 شماره تماس: 91007002_051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Request a Call Back

Want us to call you back to discuss your project? No problem! Please leave your name and phone number and we’ll get back to you soon.